سرخط خبرها

طباطبایی به تکاپو افتاد| پذیرایی رئیس فدراسیون بسکتبال از نمایندگان مجلس

  • کد خبر: ۵۲۹۹۸
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
طباطبایی به تکاپو افتاد| پذیرایی رئیس فدراسیون بسکتبال از نمایندگان مجلس
گویا تشکیل کمیته والیبال و بسکتبال در فراکسیون ورزش مجلس بدجوری رئیس فدراسیون بسکتبال را به تکاپو انداخته و با نمایندگان مجلس بلافاصله دیدار کرده است!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، چند روز پیش خبر تشکیل کمیته والیبال و بسکتبال در فراکسیون ورزش مجلس را در خبرگزاری شهرآرانیوز کار کردیم و بعد از آن بلافاصله مسئولان فدراسیون بسکتبال دست به کار شدند تا روابط خود را با مجلسی‌ها حسنه کنند!

به نظر می‌رسد تشکیل این کمیته بدجوری رئیس فدراسیون بسکتبال را به تکاپو انداخته که هنوز چند روز از خبر انتشار آن نگذشته از نمایندگان گرگان، بروجن و قائم مقام فرهنگی مجلس شورای اسلامی دعوت کرده تا در فدراسیون بسکتبال از آن‌ها پذیرایی کند!

جالب است رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در مجلس که همین چند ماه پیش با رئیس فدراسیون به مشکل خورده بود و در داستان معرفی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای طباطبایی خط و نشان می‌کشید حالا به دفتر او رفته، گل گفته و گل شنیده است، آن‌ها عکسی هم به یادگار گرفته اند که با لبخند هدایایی دریافت می‌کنند!

اما ما هنوز حرف‌های سنگدوینی را فراموش نکرده ایم که می‌گفت: «حرف ما این است در کمتر از ۱۰ روز آینده تکلیف تیم ما را روشن کنید اگر نمی‌توانید ما با وزیر ورزش و جوانان تصمیم‌گیری را انجام دهیم. در صحبت‌های شما هیچ تصمیم کارشناسی و عادلانه‌ای دیده نشد و شما فقط تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در یک بلاتکلیفی قرار داده‌اید، این تیم باید نماینده ایران در مسابقات آسیایی باشد. فدراسیون فوتبال با وجود مخالفت تیم‌ها اقدام به برگزاری لیگ برتر کرده و فدراسیون بسکتبال هم می‌توانست بدون لحاظ کردن نظرات باشگاه‌ها رقابت‌ها را ادامه دهد. به عقیده من فدراسیون بسکتبال و وزارت ورزش و جوانان در این مسیر خنثی هستند و منفعت را در نظر می‌گیرند. اگر فدراسیون بسکتبال تصمیم‌گیری نکند آن زمان ما تصمیم می‌گیریم و از مسیر دیگری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. اگر وضعیت تیم مشخص نشود من هم از تصمیم شهردار گرگان بر عدم تیمداری حمایت می‌کنم و آقای «منتظری» هم حمایت می‌کند.»
 
طباطبایی به تکاپو افتاد| پذیرایی رئیس فدراسیون بسکتبال از نمایندگان مجلس


آقای سنگدوینی پس آن حرف‌های تان چه شد؟ فدراسیون بسکتبال بر تصمیم خود پافشاری کرد و نه گرگان را به عنوان قهرمان معرفی کرد و نه نماینده ایران در بازی‌های آسیایی که البته از معدود تصمیمات درست فدراسیون بود، اما جالب آنجاست که شما آن حرف‌های تان را فراموش کرده اید و حالا به دیدار همان رئیسی که برایش خط و نشان می‌کشیدید رفتید!

به هر حال آن چیزی که مشخص است تشکیل کمیته تخصصی این رشته در مجلس، مسئولان فدراسیون بسکتبال را به تکاپو انداخته تا روابط خود را با نمایندگان بهبود ببخشند. امیدواریم که دکتر رضا حاجی پور رئیس این کمیته گول این جلسات و پذیرایی‌ها را نخورد و با چشم باز عملکرد دو فدراسیون را زیر نظر داشته باشد و چیزی جز حقیقت را بیان نکند. «نمایندگان مردم»، اسمی است که روی این مسئولان قرار گرفته و باید امیدوار باشیم که آن‌ها به واقع نمایندگان مردم هستند و به چیزی جز پیشرفت این رشته‌ها فکر نمی‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->